A fogyasztóvédelem válasza

A válasz itt olvasható.

 

Ez elég érdekes.

Tehát minden panaszos intézze csak maga a panaszos ügyeit vagy csendben nyalogassa a sebeit. Azt hiszem így már világos, hogy miért vannak garmadával a panaszok a parkoló társaságokra.

 

Azért ez nincs így jól.

 

Lehetséges, hogy a fogyasztóvédelemnek nem kell eljárni olyan ügyekben, ahol százával vagy ezrével sértik meg az állampolgárok érdekeit?

Úgyhogy futunk még egy kört:

 

Tisztelt Vermes Úr!

 

Köszönöm válaszát.

 

Sajnos fenn áll a lehetősége annak, hogy félreértem.

Tisztelettel kérem, hogy mielőtt küldök a Főigazgatónak egy címeres tasak gittet, pontosítsuk ezt a helyzetet.

Valóban úgy gondolta, hogy olyan panaszok esetében, ahol a állampolgárok ezreit sértik meg, mindenkinek külön-külön kell eljárni?

Önöknek ez nem feladatuk?

 

Budapest, 2013.03.27

 

Üdvözlettel:

 

Kupán Károly

 

Visszatérünk az eredeti elképzeléshez és felvesszük a kapcsolatot a Társasággal.

 

 


                     Kupán Károly

                          CSzSz

         office@civilszamvevoszek.hu

 

Ugrás a lap tetejére